Saturday, September 26, 2015

Lördag

Har varit uppe på stan, kollade lite på modevisning där vår butik var representerad, det såg snyggt ut. Mycket folk på stan, fint väder och många som satt på uteserveringar. Härligt.
Har funderat på vad jag ska ha på mig när jag flyger, det ska kännas bekvämt och sen kommer det att vara varmt när jag kommer fram. Ett tag tänkte jag på tights och gympadojor, kanske en varm jacka när jag går hemifrån, men det har ju inte kommit någon kyla här än. Idag köpte jag en klänning som inte sitter åt någonstans, ska ha min svarta långkofta till och svarta strumpor som jag sen enkelt kan ta av när jag kommer fram. Vill ju ändå känna mig fin. Tror det här blir bra. Pratade via fb med J i morse, han är ledig den dagen jag kommer, sen jobbar han de två kommande dagarna och är sen ledig hela tiden jag har där. Det blir bra!

No comments: