Monday, September 07, 2015

Måndag

Stackars L, min chef, hon har hostat i typ en månad och blir inte bättre, jag fick ett sms i morse om jag kunde ta stängningen för henne för hon mår inte bra och det gjorde jag såklart, men skrev att nu måste hon gå till doktorn, kände mig som en mamma!! Men hon var faktiskt hos doktorn igår men det är något virus som ska gå över av sig själv. Ikväll var det en liten japansk tjej som handlade, jag frågade varifrån i Japan hon kom ifrån och så berättade jag såklart att jag ska hälsa på min son där om en månad, då står det en kvinna i kön bakom som berättade att hennes son också bor i Japan och att hon var där i våras, bl a i Kyoto dit jag ska. Vilka odds är det på det?? Att vi var tre på en gång med anknytning till Japan. Hon sa att Kyoto var jättefint, så det ska bli så spännande!!

No comments: