Thursday, September 24, 2015

Torsdag

Är fortfarande trött och lite förkyld. Jobb idag, ska komma tre tjejer och prova ut kläder som dom ska ha på sig på modevisning i helgen. Igår hade vi besök av butikschef från annan butik som ska vara ansvarig tiden tills vi får ny chef, vi hade henne en period i våras med. Hon ska inte ändra några rutiner utan har fullt förtroende för oss att vi kan sköta det hela, känns skönt. Sen är det ju bara nästa vecka för mig innan jag är borta ett litet tag. På måndag kommer en ny tjej som ska jobba extra hos oss och ska vara med mig en hel dag och lära sig.
Har ledigt tre dagar efter denna dagen, hade egentligen tänkt åka till Lund imorgon men jag orkar helt enkelt inte. Hoppas nu jag får vara ledig och försöka bli bra och hinna göra lite i mitt hem som inte ser så trevligt ut för närvarande. Känns som jag ligger efter med allt. Hoppas på fint väder i helgen så jag kan vara ute. Jag saknar en skog att gå i, det var så mycket enklare i Sölvesborg, där fanns allt, både skog och hav så nära.

No comments: