Wednesday, September 23, 2015

Höstdagjämning

L ringde vid halv tio och satt fast på tåget - igen!! Jag förstår att hon tröttnat. Jag låg och vilade, hade ätit frukost men känner mig så trött idag, men jag fick bara slänga på kläder och springa och öppna butiken... det är inte roligt att börja dagen så, men jag gick hem igen när hon kom, det dröjde inte så länge. Nu har jag duschat och gjort mig iordning, känner mig hängig, svider i halsen. Alltså, kan det vara en ny förkylning igen? Jag ska strax äta och gå tillbaka till jobbet, får se hur jag känner mig, om någon annan kan ta stängning eftersom jag inte är pigg. Vi jobbar alla tre eftersom vi ska ha utvecklingssamtal, jag smsade T men hon ville tänka på det.
Det är höstdagjämning idag. Det har inte blivit höst än och jag är glad för varje dag den dröjer.

No comments: