Thursday, September 03, 2015

Ledig torsdag

Härligt med sensommar. Är ledig idag, gick till biblioteket. Sen gick jag lite på stan. Ska köpa en svart lång kofta nästa vecka när vi har klubbdag och behöver något under, har köpt ett par svarta lite mer kraftiga tights. Hittade en svart top och en längre grå top på H&M, den gråa kan man ha som klänning också, det blir bra att ha under koftan. Måste ha lite att välja på nu i höst, kan ju inte gå i kläder jag köpte för flera år sen när jag säljer kläder. Tog en fika ute i solen på Duvanders. Sen gick jag hem för att ta min bil och köra och handla lite mat, men bilen startade inte!! Den liksom bara tickade och alla lampor och allt började blinka. Ringde min bilverkstad som kom och hämtade den, han satte först startkablar på och då startade den så hoppas nu det bara är batteriet. Dom tog med den så jag ska ringa dit om någon timme. Vilken "tur" det hände idag när jag är ledig och inte har någon tid att passa. Åh vad jag önskar att jag slapp ha bil att lägga pengar på.

No comments: