Tuesday, September 22, 2015

Tisdag

Har varit hos doktorn och fått hjälp med öronen, ska hämta ut en salva som motverkar eksem. Jag har ju haft denna läkaren i många år så jag var ju tvungen att berätta att jag ska åka och hälsa på J i Japan. Det är faktiskt fler än vad man tror som varit där, I hade också varit en snabbvisit i Kyoto, hon berättade att det var i januari så det var kallt men krispigt väder och så fantastiskt vackert så jag har ju väldiga förväntningar nu. Hon hade åkt schinkansen och berättade att den kom på sekunden och att alla stod i prydliga led och när konduktören kom så bugade han djupt för alla.
Varit på Telia också och kollat det här med roaming på min telefon och att jag inte ska få någon hemsk räkning när jag kommer hem. Så nu har jag koll på det också. Var på Darins och lunchade, det är lite småkallt ute. Nu ska jag städa av lite, handla och gå på apoteket. Skönt med ledig dag.

No comments: