Friday, October 23, 2015

Fredag

Idag skulle jag jobbat från öppning till kl 16, en väldigt skön tid, dessutom en fredag och ledig helg. Men T ringde sig sjuk så jag fick vara kvar till stängning. Jag behöver ju pengarna, har inte haft någon betald semester när jag var iväg. Men nu ska det bli väldigt skönt med en ledig helg. Har träffat vår nya chef nu, hon verkar bra, det enda jag tänker är att hon kanske är för snäll, men vi får se hur det blir. Den nya tjejen har utvecklats mycket och det sa jag till henne idag, att hon är duktig, roligt att se. Sen får hon ju pluspoäng för att hon trodde jag var typ 35. Hahaha. Hon trodde det på allvar. Igår hade jag lite sms-kontakt med V, det finns människor som boostar ens självförtroende väldigt mycket och hon är en av dom. Vi jobbade ju ihop på Kicks i Hässleholm. Hon vill åka till Japan och det är väl ungefär fem till som sagt att dom vill det, så jag undrar om vi inte ska ordna en gruppresa med J som guide!? Hon berättade också att tjejen som blev anställd efter mig i butiken i Hässleholm nu fått sluta och att A sagt att hon önskade att jag kunnat vara där. Det blir jag glad av att höra. Men jag trivs bra nu och hoppas på kanske fler timmar nu när T ska vara gravledig.

No comments: