Thursday, October 15, 2015

Torsdag

Kämpar på för att få kropp och huvud i rätt tidsomställning igen, var jättetrött igår men lyckades hålla mig vaken, sen vaknade jag vid 3 i morse och var jättepigg! Vid den tiden brukade jag ju ge mig ut på Kyotos gator, somnade om igen men Tilda gör verkligen allt för att hålla mig vaken, hon piper hela tiden och tvättar mig, hon trodde väl aldrig hon skulle få se mig igen. Zelda gömde sig när jag kom hem, men hon är inte sur längre, jag får klappa henne igen och hon snackar för fullt.
Var uppe på stan, behöver nya höstskor, köpte ett par boots. Det har verkligen blivit höst nu, har plockat fram varm jacka också.
Det känns så konstigt att vara hemma, som om veckan i Japan bara försvann. Jag hann med så mycket på kort tid men det känns så snopet att allt bara är över. Det var verkligen en fantastisk upplevelse. Jag saknar J också.
Imorgon är det dags att jobba.

No comments: