Tuesday, June 15, 2010


Fy vad det smärtar, men jag var helt enkelt tvungen att avboka Stockholms-lägenheten i juli, har för mycket utgifter helt enkelt, det är tufft att betala för två bostäder. Tyvärr tyvärr. Men det går väl fler tåg, synd bara att jag inte kan utnyttja lägenheten på Odenplan längre, den är så perfekt. Vem vet.. jag är sugen på London, blir det någon husaffär kanske jag kan åka dit istället. S har en kompis som åker dit som au-pair snart och hon ska hälsa på henne, då kanske jag kan haka på. Istället får jag se fram emot lite behandlingar på mej själv som omväxling, ska på massage imorgon i Kristianstad, min viktiga månads-massage för att jag ska orka massera själv. På måndag ska jag få pedikyr (presentkort från Mors Dag) och på tisdagen ska jag åka till Ystad Saltsjöbad, en present från tidningen, ska äta lunch, bada, koppla av och få en ansiktsbehandling, ska bli myyyyyysigt.

No comments: