Wednesday, June 02, 2010


Idag har jag varit hos veterinären med Svala, hon har fått sin päls vidgjord och nu är hon så fin. Hon väger som 1-åring 3 kg och båda dom andra katterna som är 1 och 2 år äldre väger bara 2 kg, så hon är redan den största katten. När Svala var hos veterinären åkte jag till min lägenhet först, har ju inte varit i den sen när jag var på visning någon gång i mars har jag för mej att det var, men den var precis lika fin som jag kom ihåg den. Köket känns inte så stort men sovrummet känns större än vad jag minns och det andra rummet känns lagom. Ser verkligen fram emot att få flytta in.
Var på Indiskan och lämnade tillbaka min fina Jade Jagger-tunika som tyvärr gick helt sönder första gången jag använde den. Köpte också lite färska jordgubbar på torget innan jag åkte för att hämta hem Svala. Hemma har J klippt gräset och så har vi hjälpts åt att spola av och tvätta av alla utemöbler. Tror jag ska sticka ner och köpa lite blommor också att sätta i krukor. Det är underbart väder idag.

No comments: