Sunday, June 27, 2010


Min minsta katt Svala är bara för go, nu har hon lyckats hitta en rosa ullig vante... ja det är kanske inte så svårt, i vår hall finns det mesta... och gud så roligt hon har med den. Hon hoppar rakt upp i luften och ner igen och plötsligt kommer hon springandes genom huset och har den i munnen!!! Minns när hon hittade en rosa innetoffel som var min när hon var riktigt liten, släpade ner den för trappan från ovanvåningen, toffeln var lika stor som hon var. Ja, vad vore livet utan mina goa katter? Dom ger mej många skratt om dagen och dom är dom finaste katterna i världen.
Det ser ut att bli härligt väder framåt, ska nog inhandla mej en sololja och ge mej till stranden. Det är underbart med sommar och jag bara njuuuuuuuter. Tänker lägga ALLA bekymmer åt sidan och bara njuta av livet.
Igår jobbade jag hela dagen i Ronneby, kändes bra som vanligt.

No comments: