Tuesday, June 22, 2010


Idag behövde jag en avkopplande dag, speciellt efter gårdagens tråkigheter. Men jag hade ju planerat detta tidigare. Jag och E åkte till Ystad Saltsjöbad, jag började med att ligga en timme i solen jämte poolen, poolen var tyvärr för kall för att bada i, men jag hade tur med solsken. När jag låg där på en solstol blev jag så oerhört sugen på en solresa. Det hade suttit fint. Vid 12 åt jag lunch, en god ceasarsallad. Vid kl 13 var det dags för min ansiktsbehandling inklusive plock och färg av bryn. Det var en tjej från klassen under mej på skolan som blev min terapeut, trevlig tjej och roligt och intressant att höra hur hon och hennes klasskamrater upplevt skolan. Efter min ansiktsbehandling åkte jag och E in till centrum, hittade ett Espresso House och tog en latte i solen. Vi har haft tur med vädret.

No comments: