Saturday, June 05, 2010


Jobbat i Ronneby idag, blev en kaosartad början. Receptionisten hade försovit sej, var så förvånad att det inte var nån där när jag kom, två terapeuter till dök upp, men ingen receptionist. Jag ringde hotellreceptionen och fick spa-ansvarigs hemnummer, jag fick via henne ta reda på vem som skulle stå i receptionen och så ringde hon upp henne, som låg och sov.... Jag fick hoppa över min första behandling och ta emot gästerna som kom istället, kändes ju lite ovant eftersom jag inte vet varken var man tänder eller öppnar dörrar eller nånting annat. Men efter ca en halvtimme dök receptionisten upp, en terapeut var dessutom sjuk så hela schemat fick läggas om. Blev en varierad dag för mej, både massager, pedikyrer och flera ansiktsbehandlingar. Kul. Ska jobba imorgon igen.

No comments: