Friday, June 04, 2010


Igår var S och jag i Kristianstad. Jag hade ett möte på Trygghetsrådet, men jag blev avskriven ur deras rullar... jag har nämligen kommit väldigt långt i mina planer för framtiden och det fanns inte något dom kunde hjälpa till med. Men jag har tillgång till dom i fem år efter jag slutat på Bladet så det kan ju vara bra att veta. S köpte studentskor och så var vi och åt på vår italienska favorit-restaurang, vi satt ute. Var och kollade lite på Borett också, jag fick ju presentkort därifrån från mina kollegor. Där finns en fin badrumsmatta jag tror jag ska köpa. Vi körde också inom min lägenhet på väg hem, S tyckte den var lika fin som jag tycker. Det allra mysigaste är egentligen balkongen och att det är utsikt mot en liten park och två fina statyer. Sen stannade vi till på Eko och jag köpte fler pelargonior och hänglobelior som jag ska plantera i mina fönsterlådor idag. Lika underbart väder idag. Helt ljuvligt att gå ut på trädäcket på morgonen och att där redan är så ljummet. Den här tillvaron skulle jag lätt kunna vänja mej vid. Men ska jobba på lördag, heldag på Brunnen.

No comments: