Tuesday, June 01, 2010


Idag har jag varit på banken och gjort upp lägenhetsaffären så just nu är jag ägare till två bostadsrätter och ett hus.... varav jag hoppas huset blir sålt snart. Men det känns bra med lägenheten även om det inte är jättekul att ha dubbla hyror, men som sagt, tiden får utvisa när jag blir av med det. Ska åka dit imorgon eftersom jag ska till veterinären och få hjälp med Svalas päls.
I eftermiddags var jag och S en sväng på Bromölla Möbelaffär, köpte en spegel jag tittat på ett tag, det är en helfigur som man kan svänga lite och i shabby chic. Den ska jag ta till lägenheten imorgon så har jag åtminstone EN sak där.
Ikväll gjorde jag tonfisksallad att äta och igår blev det potatis- och purjolökssoppa. Roligt att ha tid att laga mat igen, känns som det var jättelängesen.

No comments: