Tuesday, July 05, 2011


Det är så skönt med en morgon i veckan då man inte behöver gå upp så extremt tidigt, jobbar ju 11-20 idag. Jag kan sova lite längre, äta frukost lite längre, blogga lite och ändå ta det lugnt. Sen är jag visserligen inte hemma förrän kl 21 ikväll och ska gå upp tidigt imorgon igen, men så är det. Är sen ledig torsdag denna veckan eftersom jag jobbar både lördag och söndag. Då ska jag gå och få massage och så ska jag vaccinera katterna, två av dom, lite svårt att dra med tre kattburar så jag får dela upp det. Väljer att ta med Tilda och Svala, Zelda får åka ensam, hon skriker så hemskt i bilen så hon drar med dom andra. Veterinären ligger bara någon kilometer bort så det går ju fort. I morse hittade katterna något litet kryp som dom sen dess intensivt sitter och stirrar på alla tre. Dom är roliga, det behövs inte mycket för att roa dom.

2 comments:

Renée said...

Mina djur är som att titta på tv, alltid hittar de på nåt knäppt!

ime said...

Ja, djuren förgyller verkligen varje dag!