Sunday, July 24, 2011


Enda lediga dagen på veckan idag. Har sovit rätt länge, varit och handlat och slappar lite just nu. Har tvättstugan i eftermiddag. Sen är det ny arbetsvecka igen. Eftersom jag ska jobba kommande helg har jag rätt sköna tider i veckan och är ledig på fredag. Får se vad jag gör då, hade varit kul att ta tåget ner till Malmö eftersom jag reser gratis med mitt skåne-kort, men behöver ju fixa lite hemma när jag jobbar hela lördagen och söndagen och inte är ledig förrän torsdag veckan efter.
Hade förresten fått parkeringsböter - IGEN - när jag skulle ta bilen igår morse till Ronneby. Barnen har varnat mej att jag stått för nära två korsande vägar, men vad gör man? Det är inte helt lätt att hitta parkeringsplatser. Är bara lite förundrad över att polisen inte har viktigare saker för sej än att mäta upp tio meter... Lättförtjänta pengar för dom antagligen och 500 kronor för mej.

No comments: