Wednesday, July 20, 2011


Idag har det gått lite lättare, la mej tidigt igårkväll och har varit lite piggare idag. Min chef ville sitta och medlyssna när jag hade samtal, men usch vad nervös jag blev. Då kopplar man in sej så han hör både mej och kunden och givetvis så ringde det ett mastodontsamtal som varade jättelänge och verkligen var krångligt. Ingen ritning på köket utan jag fick liksom försöka tänka mej allt i huvudet och det är INTE lätt när man är sån nybörjare som jag är. Men jag fick bra coachning av min chef, han berömde mej en del och gav mej tips. Tänk vad seriöst dom jobbar på Ikea, det är jag inte van vid från tidigare jobb. Att bara tänka sej chefen på tidningen sitta och lyssna och berömma mej efteråt... nej, det går inte. Sån var inte jargongen där. Man fattar varför IKEA är där dom är idag. Imorgon sovmorgon, äntligen!! Får sova ända till kl 8.

No comments: