Tuesday, July 19, 2011


Usch så förfärligt trött jag är. Jag tycker inte om att gnälla, men kan inte bortse från att jag känner mej rätt vissen. Har förutom denna veckan fyra veckor kvar att jobba, två helger i den perioden. Idag pratade min chef lite med mej, det finns inget behov som det ser ut nu på sälj på Ikea i höst, men det kan ju förändras om någon skulle få för sej att sluta. Däremot kanske på någon annan avdelning. Återstår att se. Annars får jag väl försöka hitta på något annat. Han är väldigt snäll min chef.

2 comments:

Renée said...

Försök att ta igen dig när du är ledig, du kanske har jobbat för mycket?Lyssna på din kropp! Många kramar!

ime said...

Jo... men jag är så lite ledig och då har man så mycket att hinna som man inte hinner annars.. men jag vet, jag BORDE lyssna mer på min kropp.
Kram