Wednesday, July 13, 2011


Har haft en sån läskig dröm två nätter på rad, att min mamma är jättesjuk och ligger på sjukhus, konstigt att man kan drömma samma dröm två nätter. I drömmen lever min pappa och det blir min uppgift att tala om hur dålig mamma är. Undrar vad en drömtydare hade sagt om den drömmen?
Idag har det varit en seg dag, har inte känt mej riktigt bra. S är genomförkyld, kanske har jag nåt på gång eller så är det bara det hemska med att gå upp kl 5 som gör det, känns som jag inte har vaknat på hela dagen.

2 comments:

Renée said...

Jag har en drömtydarbok och enligt denna (vad jag kan få fram) är det ofta ens egen rädsla som finns i drömmen. Rädsla för att dina föräldrar ska dö kanske? Drömmar speglar ju ofta hur man mår inombords. jag drömde ett tag att jag städade hela tiden. Då var jag i ett skede i livet då jag städade ut gamla känslor kan man säga! Jag tycker det är så spännande med drömmar...
KRAM och dröm sött!

ime said...

Åh tack för att du tydde min dröm... jo det är nog så, jag har tänkt mycket på min mamma på senaste tiden, nån slags känsla att jag måste hälsa på henne oftare, även om hon inte känner igen mej alltid så känns det bra att hälsa på henne
Kram