Monday, July 11, 2011


Skönt att få sova lite längre idag.
Jag skulle få nya fåtöljer för andra gången, köpte fina fåtöljer till min nya lägenhet i höstas, men dom spricker i sömmarna, har fått dom utbytta en gång men även dom spricker. Idag kom dom med två ryggstöd och armstöd, men problemet är att dom spricker även i sitsarna, så det var ju ingen mening med att montera dit bara ryggar och armstöd. Tänk att jag trodde att det skulle vara bra kvalitet när man la lite mer pengar på möbler, men som det känns nu kunde jag säkert köpt fåtöljer på Ikea för halva priset mot vad jag gav.
Sen var jag med Zelda hos veterinären, hon var duktig när hon skulle få spruta men hon lyckades hoppa ner och gömma sej så jag hade lite besvär med att få ut henne. Väldigt trevlig och snygg veterinär, så trevlig så jag glömde helt bort att betala.... tog lilla Zelda i buren och åkte hem, när jag varit hemma en liten stund kom jag på det, så jag ringde dit och sa att jag skulle komma igen, jättepinsamt att glömma men dom hade inte märkt det.
Har varit och fått mina ögonbryn fixade, håller på och springer upp och ner i tvättstugan också. Fick ett samtal från Ronneby om hösten, det verkar som jag ska få en fast helg att jobba, alltså att jag ska veta om det blir jämna eller udda helger och det känns ju bra.

2 comments:

Renée said...

Synd att man är så himla ärlig, jag är oxå sådan! Hoppas dina fotöljer kommer att hålla nu, man blir ju inte lite irriterad om man betalar dyrt och det bara jäklas hela tiden! Ha det bäst, kram!

ime said...

Jo jag kände direkt att jag måste åka dit igen och betala... hade ju inte kunnat visa mej där igen annars.
kramkram