Sunday, July 17, 2011


Det blev ingen tårta bakad igår, E ville absolut ha desserten med sej och hon kom med en fantastisk god cheesecake med supersmarrig fyllning inköp på Ritz hemma i Sölvesborg, saknar faktiskt det fiket. Den var verkligen jättegod! Vi kollade på damernas fotboll också och det var ju kul. Trevligt att träffas, snart åker hon iväg och jobbar på nåt seglarläger och är iväg ganska länge. Jag jobbar på som vanligt.
Idag ska jag och S försöka hinna kolla på en tv, igår la dvd:n av, den är visserligen J:s, men jag undrar om jag inte borde byta ut tv:n. När S satte på dvd:n small den till och började ryka, hon var rådig nog att slänga ut den på balkongen. Min tv, som jag fått av J eftersom han köpt ny ser lite konstig ut på sidorna, det är en tjock-tv och den är liksom mörk som om den är bränd inifrån, tv:n funkar, men det känns lite obehagligt. Vi åker nog till Onoff som har 30% rea, har inte lust att skaffa nån dyr, får se om jag kan hitta nåt där.

No comments: