Thursday, July 07, 2011


Här hemma händer det tokiga saker. Jag la mej på balkongen och läste lite, lyckades faktiskt slumra till lite. Efter ett tag bestämmer jag mej för att gå in och..... i min soffa ligger J... jag hade ingen aning om att han kommit hem och han hade ingen aning om att jag var hemma. När han ser mej ger han upp ett skrik!! Sen började vi tokskratta båda två. Han hade ropat på mej när han kom hem, men jag låg och slumrade på balkongen och hörde inget, han gick in i duschen och sen la han sej i soffan och jag uppenbarar mej från balkongen utan att han har en aning om att jag är hemma, men skrika behöver han väl inte göra när han ser mej?? Som han själv sa... han skriker aldrig när han ser skräckfilmer, men väl när han ser sin mamma!!??
Bilden får väl symbolisera antingen hur J såg ut när han skrek eller hur han tyckte jag såg ut... välj själv.

No comments: