Thursday, February 14, 2013

Fick ett jobbtips via Trygghetsrådet, känns ju bra när man kan få tips på jobb som inte går ut till alla, så jag har precis skickat in ansökan, verkade vara ett trevligt jobb.
Skickade mail och tackade de personer som hjälpte till att fixa ett intyg till J i Japan så han kan söka jobb, det var som jag berättade innan inte helt lätt att få någon att skriva det här intyget, i universitetsvärlden verkar det vara väldigt viktigt att rätt person gör det, och det är väl bra. Nu fick jag två mail tillbaka där dom tackade för mitt vänliga mail där jag tackade dom, undrar om jag nu ska skicka ett tack för att dom svarade på mitt tack?? Nej, jag skojar bara.
S är nu i Amsterdam, hon och en kompis har ordnat en resa dit för besök på lite olika ställen som har med juridik att göra och J åker till Sydkorea idag för att hälsa på några kompisar. Mina barn är ute och far i världen.

2 comments:

Åsa said...

Härligt :)
Hahha, ja det kan bli ett fasligt ordalag fram och tillbaka hahha
Kram på dig!

ime said...

Kram till dig också fina Åsa!