Friday, February 22, 2013

Jag vaknade, alldeles jättestressad, sån jobbig dröm. Jag hade packat min väska för att åka på semester till värmen när jag upptäckte att någon packat upp min väska igen... då fick jag packa på nytt, sprang runt som en tok för att hitta allt jag skulle ha med mig, upptäcker att jag packat varma vinterkappor när jag skulle till värmen... plötsligt är min plånbok och pass borta, lilla S skulle med och hon hade inte packat alls så jag skulle packa åt henne med, en timme kvar till flyget ska gå och det är tio mil till flygplatsen. Allt bara KAOS. Varför har jag såna hemska drömmar??? Inget kul att vakna med stress och panik när man ska vakna utsövd och utvilad.
Igår var G och fikade hos mig, jag har vant mig vid att träffa så mycket vänner nu, inser att livet jag levde innan inte var bra, man kan inte bara jobba, sexdagarsveckor är inte sunt. Nu blir det snart lunch med M och D och ikväll kommer E till mig!

No comments: