Wednesday, February 06, 2013


Har varit på stan på några ärenden och ute är det närmast snöstorm. Hu, ingen vår i sikte. Fick intyget idag från spa:et så nu är det uppvisat på af och skickat till Unionen.
Det är så mycket elände nu, två av S:s närmaste kompisar har en förälder som är svårt sjuka, man är för ung för att riskera att förlora en förälder när man är omkring 22, men det har ju inte med ålder att göra. Men jag lider med dom, hoppas allt reder sig till det bästa. S kommer hem på fredag, det var inte riktigt planerat så det var roligt. Det är något den yngre generationen alltid kan glädja den äldre med.... att helt enkelt hälsa på. Det märker jag när jag hälsar på min moster R, hon blir så lycklig och jag blir lika lycklig när S kommer!!

2 comments:

Åsa said...

De e fint de :)
Kram på dig!
Är det dina katter?

ime said...

Nä alla bilder är inte mina katter... jag har tre perserkatter och jag brukar skriva när det är dom på bild!
Kramar!