Friday, February 01, 2013


Seminariet med Lisa Nordén igår var trevligt, hon är en väldigt underhållande person att lyssna till och man blir imponerad av hur otroligt mycket jobb det ligger bakom att bli en sån framgångsrik idrottare.
Ska ge mig av och handla lite, har inga direkta planer för helgen. Det är väl egentligen det tråkigaste att helg och veckor flyter ihop, det är så underbart skönt när man jobbar och helgen kommer, om man nu inte ska jobba den också vilket jag rätt ofta gör. Igår fick jag mail från spa:et och minsann hade jag lyckats bli månadens hudterapeut-säljare även i januari, känns rätt bra för självförtroendet. Speciellt efter vad jag varit med om på andra jobbet, där jag för övrigt fortfarande inte skrivit på några papper eller fått någon som helst återkoppling när det gäller slutlön och alla andra frågor. Vilket otroligt oprofessionellt ställe dom visar återigen att dom är.

No comments: