Friday, October 25, 2013

Hade en riktig turdag igår. Skulle handla lite på jobbet efter jag slutat och upptäcker att mitt visa-kort är borta!! Letade, letade, letade men hittade inte det. Paniken börjar komma, herregud, jag ska till Köpenhamn i helgen och mitt visa-kort är borta!! Sprang till Coop på Mårtenstorget där jag varit på lunchen och minsann!! Dom hade tagit hand om mitt kort som jag tydligen glömt där. Tillbaka till jobbet för att handla det jag skulle, chansar på att trots allt hinna med tåget, springer till stationen och hinner ända fram och trycker på dörrknappen, men nej, det går utan mig. Det gjorde inget för jag var så glad att jag fått tillbaka mitt kort. Gick på Espresso House och tog en latte tills nästa tåg gick.
EN dag kvar att jobba tills lite roligheter i helgen!

No comments: