Saturday, October 19, 2013

Igår när jag jobbade stod plötsligt en gammal kompis från gymnasiet framför mig. Vi umgicks rätt mycket, det tog några sekunder innan jag kopplade, jag ser så många ansikten varje dag. Det var jätteroligt att träffa henne, det är nog 20 år sen sist. Idag fick jag ett mail via facebook från henne, hon skrev att anledningen till att hon var i Lund var för att hon får behandling för bröstcancer. Som ett slag i magen. Hon är den andra i mitt gamla tjejgäng som drabbas. Hoppas vi kan få till ett tillfälle att träffas och prata.
Facebook är bra på mycket, förutom att hålla kontakt med gamla bekantskaper har jag nu lyckats hitta Zeldas bror!! Det är inte dåligt att hitta katternas släktingar.... Han är jättesöt och dom är faktiskt lika.
Ikväll ledig, men håller på att tvätta, jobbar man så här mycket får man stå ut med att ha tvättstugan en lördagkväll. Imorgon äntligen en ledig dag.

No comments: