Tuesday, October 01, 2013

Har haft en mysig dag i Malmö idag ihop med lilla S, fint väder och jag gillar Malmö. Vi har köpt examenspresent till J, shoppat en del annat, jag köpte en fin svart blus och strumpor på Åhléns, även ett lyxigt lipgloss från YSL. S kollade också på lite kläder. Vi åt på Normans deli såklart och fikade på Kafferosteriet. På Zara blev det en klänning och kofta till S och jag hittade äntligen ett par snygga svarta kostymbyxor. Bra pris dessutom. Jag köper alltid samma kläder, kommer jag in i en butik går jag alltid fram till sånt jag redan har, bl a vita blusar som man aldrig kan få för många av. Nu i höst och vinter blir det jeans, svarta jeans eller mina nya svarta kostymbyxor, svart kjol eller jeanskjol och så nåt vitt eller svart som ovandel, möjligtvis något annat vid något sällsynt tillfälle.

No comments: