Sunday, October 20, 2013

Här är en bild på mina barn, S är ca två månader vid tillfället och J två år. Känns som igår, men det kan det ju inte vara eftersom dom fyller 23 och 25 i januari nästa år... herregud.
Idag har det gått i ett, har städat, strukit, handlat och nu gör jag en köttfärspaj. När man bara har en ledig dag på helgen blir det inte mycket till vila. Nyss ringde dom från Ronneby brunns spa och frågade om jag kunde jobba, jag har inte varit där sen i januari och ändå ringer dom. Det är roligt att bli tillfrågad men just nu jobbar jag ju jättemycket, men inte omöjligt att det kan bli något tillfälle lite längre fram när jag ska jobba lite mindre i Lund.

2 comments:

Åsa said...

Va kul!! :)
Du ser, det ordnade sig, men glöm inte att säga nej ibland, så du får ledig tid, viktigt för själen :)
Kramar Åsa

ime said...

Så sant. Du är en klok kvinna :)
Kram