Friday, October 18, 2013

Jag sover inte bra, tror faktiskt det har att göra med att mobilen ligger jättenära. Sen har jag kollat flera gånger att den verkligen är inställd på att ringa.
Ikväll är det jobb till stängning vilket innebär att jag inte är hemma förrän ca kvart i tio ikväll, upp tidigt imorgon för jobb igen. Jag gillar mitt jobb, tro inte annat, men det är inte mycket till liv man har när man jobbar mycket. Imorgon slutar jag visserligen klockan 15 och är sen ledig söndag men nästa vecka är det fem dagar i sträck och mycket veckan efter också. Det är ju eftersom den här tjejen slutade. Jag klagar inte utan är glad att få jobba. Nästa helg åker vi ju till Köpenhamn också, ska bli roligt.

2 comments:

Åsa said...

Åh förstår det, har gjort helgjobb...not my thing :)
Men det är många jobb som är roluga med just helgjobb tyvärr..

Stor kram på dig!

ime said...

Det är ändå lite roligt att jobba en lördag, full rulle hela tiden.
Kramkram