Saturday, October 19, 2013

Måste slå ett slag för det här underbara stället i Lund, det heter St Jakobs stenugnsbageri, jag och J var ju där förra lördagen och idag köpte jag en macka med mig till jobbet. Det luktar så underbart gott, dom levererar helt nybakta bullar till caféet och låter dom ligga på plåtarna direkt och så är det så fantastiskt mysigt inrett med ett hopplock av möbler, bl a en stor gammal kista som bord och gungstol finns där också och idag spelade dom Evert Taube när jag kom in. Man bara njuter!!!

4 comments:

Comsi comsa said...


Mycket gott skådar ögonen där! : )

Kram ♥

ime said...

Ja där är helt ljuvligt!
Kram tebax

Anonymous said...

Oj nu går det att kommentera igen!
Läser din blogg nästan varje dag! Känner igen mycket särskilt när det gäller barnen :) Mina är 26 och 25 och 20!
Varma hälsningar från Marie

ime said...

Åh vad glad jag blir, att du läser nästan varje dag!
Må gott!
Kramar från en annan Marie