Friday, September 02, 2016

Fredag

Ja september månad är vi i nu, herregud vad tiden går. Igår var jag inte på något bra humör, tycker det är så himla ostrukturerat på jobbet, jag vill gärna slutföra grejor, tycker inte om ofärdiga grejor som liksom bara hänger i luften. Det blir lite konstigt ibland när man jobbar som jag gör, är ledig i flera dagar och ingen tar vid på saker som ska göras. Ibland när jag kommer så är det så mycket som behöver göras så att sälja och ta hand om kunder blir liksom lågprioriterat och det är inte bra. Nu kommer T tillbaka om en månad och jag tror det blir bättre, hon får liksom saker gjorda och har bra koll på allt.
Det är lite kämpigt det här att behöva ha flera jobb. Det är ett evigt pusslande och oroande att allt ska funka. Jag hade såklart önskat att ha fler timmar och bara behövt ha ett jobb, det är inte klokt att det ska vara så här. Nej nu ska jag försöka ta vara på denna lediga dagen och hoppas det blir bra fart i helgen när jag ska jobba.

No comments: