Wednesday, September 21, 2016

Onsdag

Jag har fått en riktig dunderförkylning, det halsonda har gett med sig så nu nyser jag och hostar och håller på. Så typiskt att jag skulle få detta denna veckan när jag jobbar på tidningen. Jag har varit där två dagar nu, det är väldigt mycket nytt att sätta sig in i och det är ibland svårt att ta över någon annans jobb. Men jag har bra hjälp av I, hon är så snäll. Det som känns konstigt är det här med att ha raster ihop, både förmiddag, lunch och eftermiddag. Alltså att man samlas och dricker kaffe och pratar, vi är ju så få på mitt andra jobb så där är man alltid ensam. Jag kan också sakna att jobba även med killar, inte bara kvinnor och i olika åldrar. Det är himla roligt. Imorgon ska jag hjälpa till med lite prenumerationsförsäljning, jag och en kille ska vara på Maxi.

2 comments:

znogge said...

Säg den förkylning som kommer lämpligt! Hoppas att det är snabbt övergående i alla fall!

Krya på dig!

ime said...

Tack för det 😊