Friday, September 23, 2016

Hyllning till mig själv

Alltså, efter denna vecka är jag värd en medalj på riktigt. Dessutom är inte veckan slut, jag ska jobba hela helgen också. Men att ha orkat med denna dunderförkylning i kroppen att ha gått upp klockan sex varje morgon och tre dagar ha varit på en arbetsplats jag inte varit på sen 2008, lärt mig ett nytt bokningssystem, lyckats få in en del annonser och idag t o m sålt på weben och efter lunch idag cyklat vidare till min andra arbetsplats och sålt skitbra i eftermiddag och jobbat till stängning. Fy fasen vad grym jag varit!!!! Man får säga det till sig själv när ingen annan gör det. Nej jag fick faktiskt ett sms ifrån teamledaren på tidningen att det var bra jobbat när jag rådde en affär i hamn idag. Dessutom kom en fd kund jag hade på tidningstiden förbi butiken och pratade och sa att alla älskade mig när jag var på tidningen. Hahaha.... det tror jag inte, men det var ju roligt att få lite bekräftelse. Man behöver det. Hoppas nu det blir bra tryck i butiken i helgen, det är stor modevisning i Gallerian imorgon. Idag har det känts så himla bra med gamla kollegor också, jag saknar dom faktiskt, den där sköna tuffa stämningen när man skrattar och skämtar mycket.

No comments: