Monday, September 12, 2016

Måndag

Nu verkar det som jag har chans på ännu ett extrajobb!! Jag ska träffa chefen för det jobbet på torsdag, spännande. Hade varit ännu bättre än det andra extrajobbet men vill ändå på något sätt behålla det, ja det löser sig hoppas jag. Hoppas hoppas!! Skulle vara väldigt skönt att ha lite bättre lön, allt blir så mycket enklare. Även om inte lycka sitter i pengar så underlättar det om man inte behöver bekymra sig så mycket. Ja jag håller tummarna att detta blir av och blir bra. Ikväll ska jag vara med på en invigning av ett center där vår arabiskspråkiga tidning är stor. Kul grej hoppas jag. Och ute är det samma underbara väder, jag cyklade till biblioteket innan.

2 comments:

znoggge said...

Då håller vi en tumme för att du får det jobbet. Pengar är det skönt att slippa oroa sig alltför mycket för...

Kram

ime said...

Tack :) ja att oroa sig för ekonomin tar väldigt mycket energi.
Kram