Monday, September 26, 2016

Måndag

Har varit i Sölvesborg idag, hos min frisör. Tyvär har Ritz stängt några dagar för renovering så det blev inget besök där. Det är ju lite halva nöjet med att åka dit. Jag åkte direkt till Valje och köpte lax på hemvägen istället. Vädret är ju fantastiskt. Sol och blå himmel och underbara färger. Har städat lite hemma i eftermiddag, har inte hunnit eller orkat alls förra veckan. Kommande vecka jobbar jag alla förmiddagar på tidningen och sen jobbar jag eftermiddag och stänger butiken alla dagar utom fredag. Hoppas nu min hosta och förkylning ger med sig snart, är så trött i min kropp.

2 comments:

znogge said...

Det var en intensiv arbetsvecka som väntar! Lax från Valje är garanterat inte fel :D

Kram och ha en bra dag!

ime said...

Lax från Valje är alltid rätt!
Kram