Tuesday, January 24, 2017

Bra köp

Hittade ju en duffel på H&M, på deras nätsida, beställde hem den men den var alldeles för stor. Nu har jag skickat fram och tillbaka, fick gå ner TVÅ storlekar, egentligen var den sista storleken slutsåld men jag vet inte om dom fick retur kanske för plötsligt fick jag veta att den var på väg till mig, den är mörkblå och det bästa av allt är att den gått ner 300 kronor i pris. Den är i ullmix, jag tycker det är så fint med duffel, det är klassiskt och fint både till jeans och ifall man har kjol eller klänning. Behövde ju något varmt när dragkedjan till min parkas gick sönder.

2 comments:

znogge said...

Grattis till duffeln! Jag köpte en för flera år sedan och den hänger med än. Klassiskt och bra plagg som både är välklätt och sportigt :D

Kram

ime said...

Tack 😊 jag hade också en duffel för nästan 30 år sen som var röd!
Kram