Thursday, September 29, 2011


Blev lite smått chockad innan idag, hörde att katterna sprang omkring, när jag kastade en blick på Zelda var hon röd i huvudet!! Det såg ut som blod, jag trodde att kanske Tilda fastnat med sin klo i hennes huvud, så jag tvingade Zelda att ligga i min famn så jag kunde tvätta henne, men hon blev inte ren, hon blev gul!!! Då kom jag på... hon hade varit och luktat på liljorna jag har i vardagsrummet, där är liksom rött frö på dom och där hade hon stuckit ner näsan... jag tog lite Dove på en bit papper och vatten på ett annat papper och fick tvinga henne igen att ligga i min famn, trots att hon försökte smita iväg flera gånger, för att försöka tvätta ren henne, men det gick inte. Så nu är hon senapsgul i halva huvudet.... stackars henne, det ser inte klokt ut. På bilden kan man se hur missnöjd hon är med att jag blötat ner henne!!

No comments: