Monday, September 19, 2011


Ikväll är jag trött, har åkt tåg i över tre timmar sammanlagt idag. Började med tåget till Älmhult som vanligt, hade riktig lyxtid, jobbade till 13.15. Då köpte jag en macka på aktivitetshuset och satte mej i solen på järnvägsstationen och åt den, tog sen tåget ner till Lund. Mötte J på stan, vi gick hem till honom och lite senare dök S upp, vi åt äpplekaka med vaniljsås som jag hade med mej. Lite senare gick jag och S till stan, vi åt bakad potatis på Grafitti och sen tog jag tåget hem till Kristianstad. Puh... åkte pågatåg hem och det stannar ju på alla små stationer man knappt visste fanns. Men en trevlig dag i Lund och fint väder har det minsann också varit.

2 comments:

Renée said...

Jösses, jag som typ ALDRIG åker tåg... Fast är man tvungen så måste man ju... Kan tänka mig att det är rätt så skönt att sova lite om man nu hinner med det! KRAMIS!

ime said...

Jo det är bättre att åka tåg än köra bil, det är för dyrt att köra bil och ibland har man tur och kan slumra till lite med,
kram