Tuesday, September 27, 2011


Blev väckt av telefonen i morse, det var Bromölla Möbelaffär. Har ju problem med fåtöljerna jag köpte där för ett år sen och är inte helt nöjd med deras kommunikation. Fåtöljerna spricker i sömmarna, det var inga billiga fåtöljer jag köpte, en gång har dom bytt ut båda två men efter bara någon vecka börjar dom också spricka. I somras kom dom med nya ryggstöd och armstöd, men efter lite dividerande fick dom åka tillbaka igen, fåtöljerna börjar nämligen spricka även i sitsarna. Detta var nån gång i juli om jag minns rätt, sen har det tagit en väldig tid för dom att agera, det jag är mest missnöjd med är att jag kan kontakta dom men det tar väldig tid för dom att höra av sej tillbaka, jag får liksom inte veta vad som händer, nu har den ena fåtöljen ca 5 cm breda sprickor så man ser stoppningen under, väldigt snyggt.... I morse ringde någon och sa att dom skulle komma och hämta mina fåtöljer och så skulle dom skickas till leverantören för att lagas, och det kommer att ta lång tid och jag har inte lust att vara utan fåtöljer helt och hållet, jag har inte accepterat det här, då är det bättre att dom sätter dit nya ryggar och armstöd så får vi väl se om det håller. Suck suck. Fåtöljerna är så fina, jag gillar verkligen färgerna och dom är jättesköna så det känns lite trist. Ja, vi får väl se hur det går.
Idag är det sol, som det även var igår, då var det över 20 grader varmt, lite konstigt att se alla som slängt sina kläder i slutet av september. Jag börjar inte förrän kvart i två idag, men får ta tåget vid tolv.

No comments: