Thursday, September 29, 2011


Läkaren ringde nyss, provet jag var och tog förra fredagen visar att jag har nån hudbakterie i min eksem, så nu blir det penicillin. Lika bra det så jag förhoppningsvis blir av med det, kanske kan det påverka allmäntillståndet och att det har någon del i att jag varit så himla trött på det senaste? Eller kanske inte. Imorgon blir det jobb igen och även på lördag i Ronneby. Skulle ju bara jobba jämna helger men blev tillfrågad om denna också, jag kanske är dum som säger ja, borde väl vila nån gång, men det är svårt att neka ett jobb som är så roligt.

2 comments:

Renée said...

Ingen rast och ingen ro... Tur att du gillar att jobba iallafall, tänk om det vore tvärtom! Ha det gött!

ime said...

Ja... det är tur att man gillar det man gör, men jag skulle inte säga nej till lite ledighet... och resa iväg nånstans, drömma kan man ju få göra.
Kram