Monday, September 05, 2011


Det ser inte riktigt ut så i naturen ännu som på bilden, men snart.
Idag är jag hemma, la mej jättetidigt igår i hopp om att migränen inte skulle bryta ut, sov rätt hyfsat, men i morse när jag gick upp så snurrade det, så det blev till att lägga sej igen, ta medicin och försöka sova mera. Och det har jag gjort. Jag får ont i hela kroppen av medicinen, men det gör inget, bara den hjälper. Men det känns när Svala kommer och hoppar rakt upp på mej, då gör det ont, hon är så extremt kelen, om jag inte orkar klappa henne så puttar hon på mina händer med sitt huvud, jag SKA klappa och kela med henne tycker hon. Nu mår jag bättre, och hoppas kunna jobba imorgon. Det är jobbigt att vara i ett sånt här migrän-stim, fortsätter det får jag väl kontakta läkaren, det är ju ohållbart att ha flera anfall i veckan.

2 comments:

Renée said...

Låter inte bra, stressar du mycket? Du kanske behöver varva ner en aning... Gå till doktorn om det blir för jobbigt, skickar massor av kramar!!!

ime said...

Jo jag stressar nog en del, men när det gäller migränen hade jag även anfall när jag jobbade jättelite i våras, så jag hittar liksom inget som kan orsaka att jag får migränanfall. Tack för kramarna!