Friday, September 23, 2011


Har varit utan internet ett par dagar och hjälp vad isolerad man känner sej. Eftersom det är nätet som krånglar bjuder Telia på mobilt internet, men det ska komma en tekniker idag och titta på det. Ja, vad har hänt sen sist? Har jobbat ett par riktiga långa dagar, har varit rätt jobbigt, jag är fortfarande sån nybörjare så jag måste fråga mycket. Idag är jag ledig, så skönt, ska jobba i Ronneby imorgon. Har varit hos min hudterapeut idag, fixat ögonbrynen, det var så trevligt att prata med henne, vi har alltid långa samtal, inte bara väder-snack. Sen har jag varit hos doktorn, har så mycket problem med min hud nu, mycket eksem. Ska få prova en ny salva, tog också lite prover. Sen var jag på Duvanders och fikade, var på Telia och fixade det här mobila bredbandet, handlade en massa grejor på Apoteket och nu är jag hemma.

No comments: