Monday, July 17, 2006

Mår: Rätt ok.

Vill: Att det ska bli dags för semester.

Ska: Strax gå och måla naglarna.

Har: Min goa lilla Svea jämte mej.

Bör: Gå och dricka vatten.

Är: Jättesugen på semester.

Drömmer om: Att få åka till Japan med J.

Längtar till: Nästa vecka, för då är jag ledig.

Fasar inför: Att börja jobba efter semestern.

Idag: Jobbat.

Imorgon: Jobba mer.

Igår: Slappade.

Nu: Gå till något svalare ställe.
Vill ha: Något att släcka törsten med.

Vill se: Att allt ogräs försvunnit av sej själv i min trädgård.

Vill göra: Fixa nytt jobb.

Glad över: Mina barn.

Arg på: Ingen.

Rädd för: Att något ska hända mina barn.

Nyfiken på: Hmmmmm.....

Lycka: Att få ha semester.

Sorg: Min pappa.

Älskar: Mina barn.

Hatar: Nobody.

Äter: Det mesta.

Sover: I min stooora säng.

Dricker: Rödvin.

Röker: Inte.

Dansar: Helst inte.

Lever: som jag lär?


Hittade denna på passagens blogg.


Dagens outfit: Jeanskjol från H&M, blus från Jackpot.

No comments: