Thursday, March 26, 2015

Torsdag

Herregud vad glad jag är att jag får vara med om detta. Det var alltså vipkväll igår i den nya gallerian. Så festligt och fint, allt är nyputsat, pyntat och det var fantastiskt uppträde av akrobater som hivade sig runt över huvudet på oss, vi fick champagne och sen var det i och för sig lite konstig mat, gurksoppa och några slags nudlar med alger. Men där var laxsnittar som var goda i alla fall. Men det mysigaste var såklart vår butik, allt är fantastiskt snyggt och det är så roligt att få vara del av detta. Det är så trevliga människor och vi känns redan tajta som ska jobba ihop. Vi skålade också, L fick klippa bandet till butiken och det hölls tal och lyckönskningar. Nu hoppas vi på massor av kunder hela helgen. Jag ska iväg och jobba idag också. Och sen känslan igår, att kunna GÅ hem på fem minuter från sitt jobb. Jag och L har haft följe hem ett par kvällar, hon bor inte så långt ifrån mig.

2 comments:

Anonymous said...

Glad för din skull! Du är verkligen värd att få det bra på jobbet! Och så slippa alla tågresorna!
Marie

ime said...

Tack snälla du!! Jag får nästan nypa mig i armen av glädje över allt!