Tuesday, March 17, 2015

Husdrömmar

Hittade ett sånt underbart litet hus beläget i Stiby, nära Hällevik i Blekinge. Inte för att jag har några planer på att köpa hus men det här var så gulligt. Kostar inte mer än min lägenhet här i stan, men inte kan jag bosätta mig där. Men drömma lite kan man ju. Och när det går mot sommar så kan jag erkänna att jag längtar efter att få gå direkt på gräset. Och jag längtar efter natur. Även om min lägenhet ligger bra med park utanför min balkong, jag har en träsoffa på balkongen där jag brukar ligga och läsa och titta upp på himlen, så är det ändå i stan. Kombinationen hade ju varit bra, många som bor här har sommarhus, men så lyckligt lottad är inte jag.

2 comments:

Anonymous said...

Hej! Har läst ikapp nu och vill säga : GRATTIS till nya jobbet!!!!

Marie

ime said...

Tack så jättemycket :)