Saturday, March 07, 2015

Så glad!!

Fastnade för denna bilden, tycker den är så härlig och den symboliserar hur jag känner mig och hur jag hoppas min vår kommer att se ut. Glädje, vårkänslor och så en stad bakom. Jag är så GLAD att jag ska få jobba där och så oerhört tacksam att man faktiskt kan få jobb och bli utvald när man är i min ålder, det är helt otroligt!! Tänk att här uppskattar man erfarenhet och att man varit med ett tag. Jag har fått träffa både kedjans rekryteringsansvarig, deras regionschef och butikschefen och dom har valt mig!! Det är ju inte bara jag som ska jobba där utan det är förutom butikschefen en till och så ska man försöka hitta en lördagsextra. Men till att börja med så är det vi som ska se till att butiken blir bra, lönsam och ska sälja som bara den!! Nu lämnar jag skönhetsbranschen och jag ska inte ödsla några tankar på den längre men det känns som en otrolig revansch. Jag är också så glad att jag har bra personer som referenser, V berättade att dom ringt henne och sen lämnade jag L som jag jobbade med på Åhléns och som gav mig så goda vitsord och så gärna ställde upp som referens. Så tacksam att jag träffat på dessa härliga människor. Tjejen som ska bli butikschef här verkar så himla bra också!

No comments: