Thursday, March 19, 2015

Torsdag

Idag ska jag träffa L, min nya chef, och få nycklar av henne. Imorgon ska vi nämligen ta emot de första leveranserna till butiken. Jag ska gå dit och öppna, det kommer ner folk från huvudkontoret också. L kommer lite senare imorgon så jag får äran att öppna. Har ju inte varit i den nya gallerian än, den öppnar ju inte förrän nästa vecka så det ska bli spännande att få komma in och titta. Det är det som är så extra roligt det här, att allt är nytt och öppnar samtidigt, det är en stor happening i vår stad. Det ska bli så roligt!!
Jag hade egentligen tänkt åka till Lund och ta ett eller två pass där idag men hoppar över det eftersom jag ska träffa L. Jag vet att det blir jättemycket jobb nästa vecka så jag unnar mig lite ledigt. Har inget inplanerat i helgen heller, så kanske får jag ledigt två dagar där också. Har ju att göra hemma.
Kollade på skatteverkets hemsida där man kan se sin deklaration idag, och tack och lov, jag får tillbaka på skatten. Tjoho!!!

No comments: